Lyrics 歌詞 :

I should've known what you would do
我早該明白你的把戲
Was too naive to trust in you
而不是天真的信任你
Thinking that your heart would stay
甚至以為你會伴我左右
The matches that you held so tight
你點燃緊握手中的火柴
To light my heart through out the night
為我徬徨的心 照亮夜晚
Have burned up all the love we made
卻也將我們的愛 一同燒毀

 

Finally seeing all you are
終於看清你的本性
Touching nerves numb to your scars
觸摸那傷疤 神經早已麻痺
Feeling all the pain you've made
感受到你帶給我的痛苦
Fade
試著淡忘

 

I'll be alright, alright
我沒事的 一切都好
Stand there as I'm walking away
你呆站著看我逐漸遠去
It ends tonight
今晚 一切都結束了
There's no way you can make me stay
不管你用什麼方法 我都不會選擇留下
Cross your fingers as you tell me your lies
你撒了那麼多謊 最好祈禱不會被上帝懲罰
I won't fall this is my last goodbye
我不會回心轉意 這是最後一次道別
I'll be alright
即使你不在身邊
Alright without you
我也會過得很好

 

Your words so smooth so sweet to taste
你的語氣如此平穩 甜言蜜語令人窒息
I couldn't see your toxic ways
聽不出你字句裡的虛假
I'm finally breathing on my own
但我總算掙脫束縛 獲得自由
Looking back on what you've done
回頭看看過去你的所作所為
The lies you told me one by one
想起你一個又一個的謊言
Was it worth it in the end
這一切多麼不值得

 

Standing tall and moving on
力求進步 不斷向前
Without you my hope is strong
失去了你 我的信念更加強大
Feeling all the pain you've made
感受到你帶給我的痛苦
Fade
試著淡忘

 

I'll be alright, alright
我沒事的 一切都好
Stand there as I'm walking away
你呆站著看我逐漸遠去
It ends tonight
今晚 一切都結束了
There's no way you can make me stay
不管你用什麼方法 我都不會選擇留下
Cross your fingers as you tell me your lies
你撒了那麼多謊 最好祈禱不會被上帝懲罰
I won't fall this is my last goodbye
我不會回心轉意 這是最後一次道別
I'll be alright
即使你不在身邊
Alright without you
我也會過得很好

 

When you're falling
當你人生墜落谷底
I won't be around
我不會在你左右
You'll be calling
你大聲呼救
I'm nowhere to be found
我會充耳不聞 轉身離開

 

I'll be alright, alright
我沒事的 一切都好
Stand there as I'm walking away
你呆站著看我逐漸遠去
It ends tonight
今晚 一切都結束了
There's no way you can make me stay
不管你用什麼方法 我都不會選擇留下
Cross your fingers as you tell me your lies
你撒了那麼多謊 最好祈禱不會被上帝懲罰
I won't fall this is my last goodbye
我不會回心轉意 這是最後一次道別
I'll be alright
即使你不在身邊
Alright without you
我也會過得很好

 

Footnoe 註解 :

1) cross your fingers

這個手勢主要是用來祈求好運的,另一個用法是在說謊時用來祈求上帝別把誓言當真。

 

 

Related Posts 延伸閱讀 :

Megan Nicole - Never Have I Ever

 

arrow
arrow

    失焦星人 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()